10/06/2018, dag 84, etappe 80,19 km naar Vilalba

Wat een prachtige avond gisteren, in O Xistral! Wie ooit de Camino del Norte doet... kom hier voor uw onderdak in Castromaior!!! πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘πŸ‘
Het hospitalero-echtpaar Carmen en Jaime hebben kosten noch moeite gespaard, voor een prachtig in het groen gelegen Albergue, volledig vernieuw, zéér veel ruimte, én voldoende sanitair!!!
Ook het avondmaal was prachtig verzorgd, met lekkere wijn, en als afsluiter een paar straffe Orujo’s (agua ardiente)...... par arriba - par abajo - par al centro - y al entro!!! ( ad fundum!!!) 🀞🀞🀞πŸ₯‚πŸ₯‚πŸ₯‚πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹
Bovendien zorgde Jaime voor aangepaste muziek, en wij zorgden voor de ambiance! πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£
Wij hebben er een feestje van gemaakt, want mijn laatste avond zonder Petra moest toch gevierd worden!πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ₯‚πŸ₯‚πŸ₯‚
Na een heerlijke nachtrust, en een super ontbijt, verzorgd door Jaime, ben ik samen met Ana en Miguel vertrokken. Het weer was behoorlijk, alhoewel wat frisjes, dus werd er vlot gestapt.
Maar hoe dichter bij Vilalba, hoe sneller ik ging. Dus op km 12 afscheid genomen van 2 mensen, waarmee ik de laatste 3 dagen op pad was. Bedankt Ana Espinosa, bedankt Miguel Lopez, voor het super-gezelschap, de Spaanse lessen, de leuke momenten! Hoewel, ik had eigenlijk nog een paar extra dagen nodig, om vlot Spaans te kunnen spreken! πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…❤️❤️❤️
Om 12u30 was ik in Vilalba, slechts een half uurtje vóór Petra! Wat eenwerrzien! Wij hebben er nog een fijne dag van gemaakt, ondanks de regenbuien 😁😁
Mijn kilometerteller staat op 2215,3. Nog een goede 130 km te gaan, in 5 dagen. Morgen is een rustdag, Dinsdag beginnen wij er samen aan. πŸ‘£πŸ‘£πŸ€žπŸ€ž

Reacties

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

07/06/2018, dag 81, etappe 77, naar Villamartin Grande