5u55 mijn Petrake gewekt 😘
Gebackpackt en ontbeten en om 8 u vertrokken door Epernay naar Moussy
8u15 het regent ( en het zal voor de ganse dag zijn. Vlug de rugzak afgeschermd en kledij aangepast.
9u45,Moussy, nog 1,5,km tot Chavot en dan voor 3,5 km het bos in tot Morangis
4,km straat en dan terug voor 6km bos, opnieuw hangt het slijk letterlijk mijn voeten uit. Maar veel wordt goedgemaakt door de prachtige natuur, en de ontelbare reeensporen 🐾🐾🐾🐾  De jagers hebben hier over 4 km mais uitgestrooid, het wild lokkend naar 1 centrale plaats op de weg, waar nog meer mais ligt. Gelukkig is het jachtseizoen voorbij.
De laatste 4 km waren op de openbare weg, met nog een gratis ‘Compostella-omwegje van 500 m er bovenop. Tot slot net voor Montmort nog een entree langs een bos en ik was er.
Gelukkig kon ik aan een fontein mijn schoenen en regenbroek van de modder ontdoen, of ik had misschien niet binnen gemogen in Hotel de le Place 👣
Nu mijn rugzak leegmaken, want ondanks dat alles in 1 grote plastiek zak zit, is er water binnen gekomen 🌂 💦
Morgen richting Sezanne voor 32,5 km

Reacties

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar