Voorlaatste maal thuis geslapen, stevig ontbijt ( dlwlPetra❤️ )
9u20 start te Avelgem - Waterhoekbrug en 6 km door de streek van Petra (Outrijve) gewandeld
10u30 aan het Pompgebouw van Bossuit, mijn rugzak extra afgeschermd wegens veel sneeuw!
13u Esquelmes, mini dorpje aan de Schelde met prachtig kerkje, 11e eeuw, en zeer goed ontvangen
geweest in plaatselijk zeer gezellig redtaurant, en B&B, voor super lekkere soep met mijn boterhammetjes (djwlP❤️), Dit restaurant aan de schelde wil ik nog wel eens bezoeken!
14u15 vertrokken naar Doornik, een stempel gekregen in de OLV-Kathedraal (dd 1171 en
Unesco erfgoed). Slenteren door Doornik om de weg te volgen gemarkeerd met soms verborgen
Jacobsschelpen heeft energie gekost!!!
De laatste 6km tot Antoing wogen nogal zwaar!!! Gelukkig was Petra daar!
In totaal 35 km gestapt tegen 5,10 km/u
Morgen stap ik van Antoing Frankrijk binnen tot in Vicq, voor mijn 1e B&B


Reacties

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar