Vandaag gestart te Gavere

8u45 aangekomen in Gavere, en er stonden reeds mensen op mij te wachten, sorry.
Bedankt voor hun aanwezige steun: Ingrid en Philip, Benjamin en Bart. Komen er net
 aan: Sabrina, Dirk en Yaron, Martine en Marc, Ludo, en tot slot Evelien, Robin en Dries.
Bedankt allemaal, ook die er niet was, maar misschien wel in gedachten!
 9u: afscheid met vrieskou, lichte sneeuw en bijtende wind. Het doet mij toch wel pijn in
Het hart dat ik alles achterlaat voor 3 maand, Petra het meest.
14 km later, rond 12 u in Oedenaarde, verder naar Leupegem Amanduskerk, tot Melden,
Waar ik om 13 u en 19 km voor een gesloten cafe sta ☹️, dus nog geen rust en 5 km
Verder, cafe de Oude Schelde, toch wel gesloten zeker 🙁 Dan maar buiten gegeten,
Uit de wind achter struiken (dankje voor de lunch Petra 😋 ) en dan verder zonder rust
Richting Kerkhove, om te veranderen van rechter naar linker Schelde-oever. Tot aan de Waterhoekbrug in Avelgem, km 31,5 Petra wachtte mij op en vanavond slaap ik thuis!
Heb vandaag redelijk vlot gestapt 5,12km/u. Tot morgen ✌️


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar