De gebruikelijke ochtendrituelen en om 8u vertrokken. Wegens de overdadige regen van de laatste dagen, vermijd ik de modder en loop op de RN, richting Anglure (18 km) = laatste stadje in Champagne-Ardenne. Ik stap er de Aude over, de Pays de l’Aude in.
Vanaf Cesles na 8 km kom ik aan het canal de la Haute Seine. Nog 6 km via een prachtig pad tussen dat kanaal, en een moerasbos. Een pad omgeven door berkenstruiken alsof je door een lange gang loopt. Ondertussen schijnt de zon af en toe en hoor ik de eerste tjiftjaffen fluiten. Tip: schaf je de gratis app aan: Vogels van Europa, van Naturalis, zowel fotos als de geluiden. 🐾🐥🦉🦆
In Mery sur Seine logeer ik bij de congragatie van broeders Mariannisten, hier vertegenwoordigd, door, allen nog jong van hart: Andre (79), Andre (76) en Jean (84)
Ik heb hun bad uitgekuist, vooraleer mij te douchen, ga om 18u30 mee naar de mis wegens Witte Donderdag, eten om 19u45 en morgen ontbijt om 8 uur (zij gaan eerst naar de mis)
Morgen ga ik naar Troyes, en ik hoop wellicht tevergeefs dat het niet regent (30 km)
Tot slot heeft Petra mij voor zaterdagavond logies gevonden in Voznan djwlP❤️😘

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar