12/04/2018 dag 26, etappe 25

Goede avond gehad: het bezoek aan de kerk bleek een toeristische rondleiding te zijn, door Monique.
Mooie Romaanse kerk, ontstaan uit een merovingische nederzetting.
Het avondmaal was vegetarisch, en de wijn maakte mij gelukkig. Bovendien kreeg ik nadien de tijd om mijn blog te schrijven, terwijl de dames naar de romantische muziek van Chopin luisterden. Ontspannend 😀🎼🎹
Vandaag tijdig vertrokken, 1 uurtje droog, terwijl Annick er nogbij was, maar vanaf 9 u heeft het ononderbroken, de gande dag geregend. Niet verl veldwerk in de voormiddag, maar de RN richting Déols en Chateauroux was niet aangenaam.
Smiddags een bistrot binnen voor een snack, maar weer naar buiten omdat ik blijkbaar de enige was die niet rookte 😟
Dan maar 3 km verder gegeten 👌
Rond 15u30 was ik aan de afslag om na 1 km aan de B&B te zijn. In werkelijkheid bleken er 6,4 nodig te zijn. Maar ik bleef dapper en om 17 u kwam ik aan en kon gelukkig een warm bad nemen ( sorry geen foto wegens waterdamp 🛁)
Morgen stap ik naar Argenton Sur Creuse, vermoedelijk 37 km 😅

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar