23/04, dag 37, etappe 35, naar Perigeux

Wij werden in de gite van Sorges hartelijk ontvangen door Carole en Bernard, die hier hun 1e werkdag beginnen als hospitaleros. Alhoewel Didier s’ ochtends had ingesproken op hun antwoordapparaat, dat hij er eveneens zou zijn, hebben zij dat niet genoteerd. Gelukkig is er plaats voor 6 en zijn wij slechts met 2 🏃‍♂️🏃‍♂️👣👣
Maar er was slechts 1 maaltijd voor mij alleen voorzien, en die hebben wij mieten delen. Dus met lichte honger naar bed 🧐🥦🤢
S morgens was het ontbijt echter opnieuw om goed te verdelen. Dus om 8 u met lichte honger vertrokken. Gelukkig heb ik altijd een Mars of Lion bij, en ook nog een appel. Maar aangezien ik die anders ook eet, is de honger blijven knagen. En dat terwijl wij deze keer nergens een bakker of cafetje op onze route hadden!🤢👣👣🏃‍♂️🏃‍♂️
Na 2 km in de velden doken wij voor 18 km de bossen in, om er slechts 4 km vóór Périgeux uit te komen 🌲🌱🍀🍄🌿🌳☘️🌲🌲
Na 2 km kwamen wij gelukkig al een restaurantje tegen, voor een hartige hap. Dan de stad binnen richting kathedraal. 200 meter er voor ontmoeten wij ex-collega Olivier Ravyts, met zijn vrouwtje Nancy. Dankjewel Olivier, voor de mooie foto👣👍👌
Perigeux is een zéér mooie stad en ik hoop dat wij vanavond beter eten 😋
Morgen ga ik eerst mijn schoenen laten herstellen, vooraleer ik verder kan naar Saint-Astier, op. 26 km.

Reacties

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar