17/04/18, dag 31, etappe 30, naar Saint-Leonard-de-Noblat

Ik had de gite voor 8 pers, voor mij alleen, gelukkig. Voor de kostprijs van een gite kan je geen tent meenemen: 10€ exclusief eetwaren, bij te kopen. Ik kocht spaghetti, saus, linzen met worst in blik, en 3 biertjes.
Ik kookte de 500 gr spaghetti, al dente (9 minuutjes), verwarmde apart de linzen met worst, deed er de spaghettisaus bij, klaar!!! 😋
Ik at ongeveer 125 gr spaghetti met de saus. De rest was over, maar niet ingerust worden 😉
Ik heb de spaghetti gespaard voor ‘s morgens, heb er dan nog een grote portie van genomen, gemengd met abrikozen- confituur, en dat was mijn ontbijt, overspoeld met koffie natuurlijk! 😋
Lekker, voedzaam en... sportvoeding!!!👣
6 u opgestaan, ontbeten, de gite netjes gemaakt, en om 7u30 was ik weg! Mijn laatste muziekje vooraleer te vertrekken, was toevallig ‘Days’ van Kirst Mac Coll. Kan je een pelgrimstocht nog mooier aanvangen?
Het was ijskoud, zonnig,maar handschoentjes nodig tot 10u. Rond 9 u, in het bos, zag ik mijn eerste reebok. Een kwartiertje later zag ik hem nog eens in de weiden.
Heuvelig parcours, als gisteren. Op de middag toch in Les Billanges kunnen lunchen, een combinatie van een halve baguette bij de bakker en de kaasschotel in het restaurantje. (Foto)
Namiddag opnieuw door velden, bossen, heuvels en dalen ( ik zit nu in de Vienne-regio)
Om 15 u aangekomen in het prachtige pegrimsstadje Saint-Leonard-De-Noblat, na 30,5 km.
Ik logeer opnieuw in een gite.
Morgen stap ik naar Limoges, slechts 22 km ongeveer.

Reacties

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar