31/03/2018 van Troyes naar Vosnon 39 km

Te lang geslapen!!! 😳😳😳 wakker om 6u36 en het ontbijt is voorzien om 7u!!!
Kattenwasje, en enkel tanden gepoetst. Ontbijt samen met de gastfamilie, baguette met Camenbert meegekregen en 2 hardgekookte eitjes πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
8 u de baan op, aangezien het een lange trip wordt, neem ik de bus om 8u10 tot buiten Troyes en bespaar 2,5 kmπŸ‘£
Eerst 5,6 km Route Nationale (voortaan RN), dan 4,4 km ex Romeinse Heirbaan, dwars door de velden. Het wordt warm en ik kleed mij lichter. Aan het eind van de heirbaan, nog gauw een noodstop om de zeer lekkere Andouillettes de Troyes, van gisteravond, kwijt te spelen 🐾🐾🐾
Laines-aux-Bois verlaten, het bos in, voor de verandering zonder signalisatie, en een paar kilometer extra aan mijn voeten gekregen 😟
De 9,5 km naar Sommeval wogen hierdoor extra zwaar op mijn moreel. Van Sommeval naar Foret Chenu, door zeer prachtige heuvels en dalen getrokken, om uiteindelijk in Euax-Puiseaux te belanden. Hier had ik 34 km op de teller, en moest er normaal nog 5 extra naar Vosnon. Maar gelukkig was daar Bart Aerts, die blijkbaar goestig had om met mij een pintje te gaan pakken.
Dankjewel Bart, redder van mijn voeten, en voor de lekkere Affligem van t vat πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘ŒπŸ‘πŸ‘πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ»πŸ»πŸ»
Morgen van osnon naar Roffey 31,8 km

Reacties

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar