20/04, dag 34, etappe 32

Vanmorgen om 5u30 er uit, ingepakt, ontbeten met een appeltaart van gisteren, en koffie uit de automaat 😋😋😋
Aangezien het zeer warm zal worden, om 7 u de baan op. Zéér voorzichtig begonnen, niet door de stad, maar 3 km langs de rivier, om dan 1 km verder op het pad te komen ( tip van gids Pierre)
Ik was bang voor de pijn in mijn voeten, en zeer behoedzaam aan ‘t stappen. Op km 4,5, aan een rotonde, mijn jas uitgetrokken, wegens reeds te warm ( om 8 u!!!)
Wanneer ik reeds 1 km verder ben, besef ik dat ik aan die rotonde mijn bril vergat!!! 🧐n
Blijkbaar had ik die schok nodig, en een schop onder de kont van coach Bart, om eindelijk voluit te gaan stappen! 👣👣
Met een vaste tred, en een half uur kwijt, verder, eerst door Isle, een zeer mooie voorstad van Limoges. Dan naar Aix sur Vienne, waar ik nog eens 500 m verloren liep, en dan een prachtig pad gevolgd, stroomopwaarts riviertje de Aixette, bezaaid met stroomversnellingen en watermolens, maar  geen enkele intact.
Gepicknickt rond 12u30 aan een kerktoren, bij gebrek aan cafe, en opnieuw 5 km verder, in Mardaloup, haal ik collega Didier in, die even was gaan rusten en ook klaagt van zijn voeten 👣👣👣
Vanavond logeren wij samen in de mini-gite in Saint-Martin-le-Vieux, voor max 4 personen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar