18/4/18, dag 32, etappe 31 , naar Limoges

Gezellige avond gehad, met Anita en Frank Jaspers, uit Tilburg. Nederlandse pelgrims, die in tegengestelde richting stappen, vanaf Lourdes.
Vanmorgen de rest van mijn spirelli gegeten, met konfituur en koffie, en om 8 u vertrokken.
Het was koud, handschoentjes nodig tot 9 u , maar nadien werd het zéér warm, tot 26 gr Celsius.
Het werd een echte ‘warmte-test’ van 25 km tot Limoges, en hierdoor voelde ik dubbel de vermoeidheid van de voorbije dagen. Bovendien was de laatste 6 km slecht gemarkeerd, zodat ik nog een ommetje mocht maken, maar om 14u was ik in Limoges.
Ik slaap bij de zusters Franciscanessen, aan dekathedraal, dus makkelijk.
Máár ik mag er slechts 1 nacht verblijven. Dus morgenvroeg verhuis ik naar een dipcesaans centrum en rust 1 dagje. Wordt vervolgd. Tot morgen en goeienacht allemaal. 👣❤️🌛🌜

Reacties

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar