05/05, etappe 45, dag 49, naar Osserain, deelgemeente van het prachtige Sauveterre de Bearn

Vanmorgen vertrokken om 7u45 , eerst nog 2,4 km volmaken tot Orthez, de rivier over, en dan een 5-tal km in de buurt van een snelweg gelopen, maar dan, vanaf het dorpje Lanneplaà, zaten wij eerst in de steile hellingen, en nadien werden die hellingen in de bossen gelopen, gevolg: eindeloze modder. Ik had nog maar net een foto van zo een helling op Fb gezet, of net nadien kwam ik met mijn rechterschoen in de modder terecht tot net onder mijn knie. Het is een zeer goed klevende kleilaag, die ik voor de rest van de dag tegen mijn zin, ondanks herhaalde kuispogingen heb meegesleurd. Gelukkig mocht ik nog in het cafe binnen, in Sauveterre👍👌👣👣👣🍷😅
Nadien genoten van de prachtige beelden die deze stad biedt, om rond 15u30 aan te komen in Osserain, voor ons logies bij Bob en Maithe, 74, gepensionneerd brandweerman uit Parijs.
Iksluit nu mijn blog omdat ik mijn schoenen nog moet kuisen.
Morgen nog een zwaardere trip, van 30 km naar Ostabat en Larcevau.

Reacties

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar