21/05, dag 64, etappe 60, naar Boo de Pielagro

Eindelijk nog eens rustig geslapen in een Albergue! ๐Ÿ‘Œ ofwel waren er geen snurkers, ofwel was ik de enige misschien. ๐Ÿ˜
Ik maak er vandaag nog eens een rustig dagje van. Zo kan ik mijn voetjes nog wat laten bekomen, tegen morgen.
Om Santander te verlaten is het blijkbaar altijd rechtdoor, recht naar het westen, met een steeds stralende zon, zelfs al om 8u15, in de rug.
Gelukkig stap ik vandaag slechts 15 km. Morgen zijn het er minstens 30 en moet ik er dus veel vroeger tegenaan om de warmte te vermijden.
De trip vandaag, naar Boo is nogal eentonig, via de openbare weg, met bebouwing. Pas 1 km voor de Albergue heb ik mijn eerste mooie uitzicht kunnen vastleggen.
De albergue zelf is een zeer aangename verrassing. Het is zowat een klein hotelletje ๐Ÿ‘๐Ÿ‘ฃ๐Ÿ‘Œ
Zeer vereorgd, zelfs met maaltijden.
De meeste mensen die hier toekomen zijn pas aan de Camino begonnen in Santander, en planden om slechts 2 tot 3 weken te stappen

Reacties

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar