09/05/2018, dag 53, etappe 49, naar Donostia

Ji-Ah heeft in de. Jeugdherberg een Koreaan leren kennen en kan dus verder
Ik begin alleen aan mijn tocht, maar nog geen 5 minuten ver, bij het afdekken van mijn rugzak voor de regen, krijg ik gezelschap van de 27-jarige Fanny, uit Parijs. Zij heeft haar werk opgezegd om na te denken over haar toekomst, tijdens de  Camino.
Zij wandelt nogal traag, maar ik maak er vandaag een langsame tocht van. De tocht verloopt langs diverse kuststeden, met genoeg bergen tussenin om ons er door te laten wandelen, en te kunnen genieten  van de uitzichten.
Het wordt een schitterende tocht, met vele steile klimmetjes én afdalingen. Fanny beseft al snel dat zij zich dringend stokken moet aanschaffen. Ondertussen kwam zij ook in gesprek met een Franse dame, waarbij de dames zich verdiepten in de materie van meditatie, en de snelheid er helemaal uit ging. Ik ben dan maar alleen verder gaan lopen, en van de omgeving genieten.
Om 15 u kwam ik aan in Donastia
Ondertussen heb ik berekend dat ik waarschijnlijk op 16/06 in  ompostella aankom, op voorwaarde dat mijn gezondheid het toelaat. Gezondheid is belangrijk voor iedereen. Daarom herinner ik u graag mijn actie in het voordeel van al die mensen die voor hun gezondheid moeten strijden tegen kanker.
Steun aub mijn actie, door uw bijdrage via de link in ‘steun deze acte’ , bij het logo van Kom op Tegen Kanker, in de linker kolom naast mijn blog. Dank op voorhand.


Reacties

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar