23/05/2018, dag 66, etappe 62, naar Comillas

Zalig geslapen in mijn chalet-kamertje, ondanks dat de kerktoren mij ieder uur even wekte.
Om 7u30 zijn Monique & Dennis vertrokken. Ik vertrok om 8u15, door mijn blog.
Ik stapte een half uurtje alleen, moest een steentje uit mijn schoen halen, en had daarna het gezelschap van Sophia, 24, pas afgestudeerde Duitse landbouwingenieur. Voor zij begint te werken gaat zij even naar Compostella, vanaf Irun. De eerste week had zij last aan haar knie, maar nu stapt zij flink door!!! Bon camino Sophia πŸ‘£πŸ‘£
1 uurtje larer heb ik ontbeten in een cafeetje. Nadien opnieuw de baan op. Wij komen dichter bij de zee en dat zorgt voor een zalig fris briesje Γ©n mooie uitzichten.
Bij mijn 2e stop voor een pintje, om 11u tref ik Dennis & Monique aan. Na dit terras biedt de route 3 mogelijkheden, en ik kies voor de langste en mooiste kustweg, bergop vanaf  obreces ( fotos)
Terug beneden ontmoet ik opnieuw Dennis & Monique, die 2 km uitspaarden. Een snellebabbel, want  ik wil voorstappen op mijn elan, tot in het mooie Comillas. Er is een albergue met 20 plaatsen en ditmaal doe ik als de anderen: mijn rugzak in de rij, op de 7e plaats, en ik ga lunchen.
Om 15 uur teruggekomen om in te checken, kostprijs 6€ πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘πŸ‘
Dennis & Monique zijn er ook πŸ‘πŸ‘πŸ‘
Dan de stad verkend, terwijl de zon verdwijnt. Ik heb mij beperkt tot een bezoek aan El Capricho, een woning van de hand van architect Antonio Gaudi πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ
Nadien terrasjeswerk πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘£πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ·πŸ₯‚
Vermits ik gans de dag aan mijn vrouwtje heb gedacht, wijd ik deze dag aan Petra ❤️❤️❤️

Reacties

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar