19/05, dag 62, etappe 58, naar Guemes

Gisteravond gedineerd samen met de Duitse Pendulq. Ik noem haar zo omdat zij nog niet goed weet waar zij aan toe is, laat staan of zij wel op de juiste Camino zit. Zij denkt er zelfs aan om te verhuizen naar de camino Frances. Zij wordt verscheurd door de gedachte dat zij de ware liefde nog niet vond, en is er wellicht angstvallig naar op zoek. Ik hoop dat zij tot rust komt en de dingen over zich heen laat komen. Want daar neemt zij eigenlijk de tijd niet voor. Deze morgen was zij al weg om 7 uur, ging zij naar Guemes op 15 km of verder?
Ik vertrok om 8 u45 en was er om 12u30, gelijk met Pendula!!!๐Ÿ‘ฃ๐Ÿ‘ฃ๐Ÿ‘ฃ
Deze namiddag rust ik verder uit in de zalige zon, in de prachtige tuinen van de Albergo del Abuelo Pueto ( pater Ernesto). Het is 1 van de grootste en zeker de best verzorgde van de Camino del Norte, tot hier toe. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ๐ŸŒด๐ŸŒณ๐ŸŒฒ☘️๐ŸŒฟ๐Ÿ€๐Ÿ’๐ŸŒบ๐Ÿฅ€๐ŸŒป met 70 slaapplaatsen.
Er wordt zelfs voor de maaltijden gezorgd. Ik kreeg al een fantastische lunch, met ๐Ÿท
Uitkijken naar vanavond, want er is ook voor animatie gezorgd.
Morgen opnieuw een korte trip, naar Santander.

Reacties

Populaire posts van deze blog

09/06/2018, dag 83, etappe 79, naar Castromaior (Abadin)

16/06/2018, dag 90, etappe 85, eindelijk naar Santiago de Compostella

22/05, dag 65, etappe 61, naar Santillana del Mar